جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   پاور بانک   پاور بانک بی سیم   باتری پک وایرلس مگ سیف 1460 میلی آمپر ساعت اپل | Apple MagSafe Battery Pack مدل A2384 (MJWY3ZE/A)
باتری پک وایرلس مگ سیف 1460 میلی آمپر ساعت اپل | Apple MagSafe Battery Pack مدل A2384 (MJWY3ZE/A)
باتری پک وایرلس مگ سیف 1460 میلی آمپر ساعت اپل | Apple MagSafe Battery Pack مدل A2384 (MJWY3ZE/A)
باتری پک وایرلس مگ سیف 1460 میلی آمپر ساعت اپل | Apple MagSafe Battery Pack مدل A2384 (MJWY3ZE/A)
باتری پک وایرلس مگ سیف 1460 میلی آمپر ساعت اپل | Apple MagSafe Battery Pack مدل A2384 (MJWY3ZE/A)

باتری پک وایرلس مگ سیف 1460 میلی آمپر ساعت اپل | Apple MagSafe Battery Pack مدل A2384 (MJWY3ZE/A)

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

توضیحات باتری یونیورسال Apple MagSafe Battery Pack مدل A2384 (MJWY3ZE/A)

کمپانی اپل از زمانی که تکنولوژی MagSafe خود را معرفی کرده است، محصولات زیادی را مبتنی بر این فناوری معرفی نموده که یکی از آن ها “پاوربانک وایرلس مگ سیف ۱۴۶۰ میلی آمپر ساعت” می باشد. اپل این محصول را با نام رسمی “MagSafe Battery Pack” معرفی نموده است. باتری پک MagSafe اپل همانطور که مشخص است قابلیت شارژ گوشی به صورت وایرلس را دارد و به کمک ویژگی مگ سیف خود به قسمت پشتی آیفون های ۱۲ به بعد متصل شده و آن ها را شارژ می کند. البته این شارژر همراه با سایر گوشی هایی که قابلیت شارژ وایرلس دارند، سازگار است.

نحوه استفاده از باتری مغناطیسی MagSafe

باتری مغناطیسی MagSafe شما برای شارژ بی‌سیم سریع و ایمن دستگاه‌های آیفون با قابلیت MagSafe طراحی شده است که به شما امکان استفاده بیشتری از دستگاه خود را می‌دهد.

شارژ باتری MagSafe خود را انجام دهید

قبل از استفاده اولیه از باتری مغناطیسی MagSafe خود، با استفاده از یک کابل Lightning to USB با آداپتور تغذیه با توان ۲۰ وات یا بالاتر، آن را به طور کامل شارژ کنید.

یک طرف کابل Lightning to USB را به سوکت لایتنینگ در باتری مغناطیسی MagSafe خود وصل کنید.
دیگر طرف کابل را به یک آداپتور تغذیه USB با توان ۲۰ وات یا بالاتر وصل کنید ، سپس آداپتور را به یک پریز برق وصل کنید. چراغ وضعیت باتری MagSafe شما حدود ۸ ثانیه روشن خواهد ماند.
در حین شارژ باتری MagSafe شما، لامپ وضعیت ممکن است چشمک بزند. اگر به رنگ سبز چشمک بزند، باتری شما کاملاً شارژ شده است. اگر به رنگ نارنجی چشمک بزند، باتری شما شاید به مدت بیشتری نیاز به شارژ داشته باشد.

توجه: استفاده از یک آداپتور با توان کمتر از ۲۰ وات منجر به شارژ کندتری می‌شود.

اتصال و جداکردن باتری MagSafe

باتری مغناطیسی MagSafe شما به صورت مغناطیسی به پشت آیفون شما متصل خواهد شد. برای جدا کردن باتری مغناطیسی MagSafe، آن را به آرامی از پشت دستگاه خود جدا کنید.

اگر به یک منبع تغذیه با توان ۲۰ وات یا بالاتر متصل شود، باتری مغناطیسی MagSafe قادر است آیفون شما را با قدرت شارژ دهی تا ۱۵ وات شارژ کند.

برای استفاده از شارژگر ۷.۵W در حالت حرکت، بهتر است باتری مغناطیسی MagSafe خود را به آخرین نسخه‌ی نرم‌افزاری به‌روزرسانی کنید. به‌روزرسانی نرم‌افزار به‌طور خودکار پس از اتصال باتری به آیفون شما آغاز می‌شود. این به‌روزرسانی نرم‌افزار تقریباً یک هفته طول خواهد کشید.

برای به‌روز رسانی نرم‌افزار با استفاده از یک مک یا آیپد با درگاه USB-C، باتری را از آیفون خود جدا کنید، یک طرف کابل Lightning to USB را به سوکت لایتنینگ در باتری مغناطیسی MagSafe وصل کنید و سپس طرف دیگر را به مک یا آیپد خود وصل کنید. به‌روزرسانی نرم‌افزار حدود ۵ دقیقه طول خواهد کشید. اگر لپتاپ مک خود macOS Monterey یا نسخه‌های بعدی را داشته باشد، در صورت درخواست، “Allow accessory to connect” (اجازه برقراری اتصال به لوازم جانبی) را فشار دهید.

می‌توانید در تنظیمات > عمومی > درباره > باتری MagSafe در آیفون خود بررسی کنید که به‌روزرسانی به پایان رسیده است. شماره نسخه‌ی فریمور باید ۲.۷ باشد.

بررسی شارژ
اطمینان حاصل کنید که آیفون MagSafe قابل شارژ خود را با iOS 14.7 یا نسخه‌های بعدی اجرا می‌کند. وقتی باتری مغناطیسی MagSafe را به آیفون خود متصل می‌کنید، به طور خودکار شارژ آیفون شما آغاز می‌شود و وضعیت شارژ در صفحه قفل ظاهر می‌شود.

برای مشاهده وضعیت شارژ خود در نمای امروز (Today View) یا روی صفحه اصلی، ویجت باتری را اضافه کنید:

– به نمای امروز یا صفحه صفحه اصلی رفته و پشت زمینه را تا زمانی که برنامه‌ها جابجا شوند، لمس و نگه دارید.
– روی دکمه “Add Widget” (افزودن ویجت) در بالای صفحه کلیک کنید تا گالری ویجت باز شود.
– به پایین بروید یا جستجو کنید تا ویجت “Batteries” (باتری‌ها) را پیدا کنید، روی آن کلیک کنید و سپس از طریق گزینه‌های اندازه صفحه به سمت چپ بروید. اندازه‌های مختلف اطلاعات متفاوتی را نشان می‌دهند.
– وقتی اندازه‌ای که می‌خواهید را مشاهده کنید، روی “Add Widget” (افزودن ویجت) کلیک کنید و سپس روی “Done” (انجام شد) کلیک کنید.

برای استفاده بهینه از باتری مغناطیسی MagSafe خود، در نظر داشته باشید:
شارژ و قابلیت شارژ:

برای شارژ باتری MagSafe خود، از یک آداپتور تغذیه با توان حداقل ۲۰ وات استفاده کنید.
هنگام اتصال باتری MagSafe به آیفون، اطمینان حاصل کنید که درب باتری به درستی قفل شده است.
باتری MagSafe به طور خودکار شارژ آیفون شما را آغاز می‌کند و می‌توانید وضعیت شارژ را در نمای امروز یا با لمس آیکون باتری در ردیاب وضعیت بالای صفحه مشاهده کنید.

به‌روزرسانی نرم‌افزار:

اطمینان حاصل کنید که آیفون شما از آخرین نسخه iOS پشتیبانی می‌کند تا بتوانید از قابلیت‌های جدید و بهبودهای احتمالی استفاده کنید.

مراقبت و نگهداری:

باتری مغناطیسی MagSafe خود را از آب، رطوبت یا مایعات دور نگه دارید.
در هنگام جابجایی یا حمل باتری، مطمئن شوید که به درستی قفل شده است تا جدا نشود.
در صورت لزوم، می‌توانید با یک پارچه نرم و خشک، باتری را تمیز کنید.

دریافت کمک فنی:

در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به کمک فنی، به پشتیبانی فنی Apple مراجعه کنید یا با مرکز خدمات Apple تماس بگیرید.
برای استفاده بهینه از باتری MagSafe، توصیه می‌شود دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های عرضه شده توسط Apple را مرور و رعایت کنید. همچنین، توصیه می‌شود به سایت رسمی Apple مراجعه کنید و با آخرین اطلاعات و راهنمایی‌های آن آشنا شوید

برنداپل
ظرفیت1460 میلی ‌آمپر ساعت
پورتیک پورت Lightning (مشترک ورودی و خروجی)
  امتیاز کاربران به:

باتری پک وایرلس مگ سیف 1460 میلی آمپر ساعت اپل | Apple MagSafe Battery Pack مدل A2384 (MJWY3ZE/A)

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط